האזינו • הרב שפרן על מתחם גולובנציץ: "דתן ואבירם המסתתרים מאחורי רבנים"

    בעריש פילמר 3 Comment on האזינו • הרב שפרן על מתחם גולובנציץ: "דתן ואבירם המסתתרים מאחורי רבנים"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליל שישי האחרון התכנסו הרוכשים בפרוייקט "גבעת ירושלים" במתחם גולובנציץ בבית שמש על מנת לבחור את דירתם בפרוייקט.

    את האסיפה כיבד בהשתתפותו הגאון רבי מנדל שפרן שלקח על עצמו את עול הפרויקט להנחות את מנהלי וראשי פרוייקט "גבעת ירושלים" שנבחרו על ידי כל הרוכשים בפרוייקט מה לעשות כדת של תורה בכל השאלות והענינים.

    הגרמ"מ שפרן נשא דברים קצרים ובהם הביע בצורה ברורה כי לאחר כל הבדיקות הוברר שבפרוייקט "גבעת ירושלים" במתחם גולובנציץ "אין שום זכר לא למתים ולא לרוחות ולא לנשמות, אין כזה דבר שם! רוחות, נשמות, מעשיות, צריך לחפש במקום אחר!".

    לאחר מכן התייחס הגרמ"מ שפרן לפרסומים שונים המתפרסמים מטעם גורמים אינטרסנטיים שכאילו אסור לגור בפרוייקט "גבעת ירושלים", הגרמ"מ שפרן התבטא בקצרה "זה פשוט עמראצות" ואלו דברי הבל ורעות רוח.

    בהמשך דבריו האריך קצת הגרמ"מ שפרן לתאר את פני הדברים כהווייתן בכל הנוגע לפרוייקט "גבעת ירושלים", ובתוך דבריו התייחס גם לאותם גורמים אינטרסנטיים הבוחשים בקדירה ומערבים רבנים הנמצאים בריחוק מקום ואינם יודעים מאומה מכל המתרחש.

    הגרמ"מ שפרן בדבריו לא חסך מילים חריפות על אותם גורמים אינטרסנטיים, והגדיר אותם בתור דתן ואבירם המלבים מחלוקות ומסתתרים תחת רבנים שמצאו להם, ואלו חלק מדבריו הנוקבים: " ערליכע אידן יראי שמים לא עסוקים במחלוקת, זה לא המקצוע שלהם", "דתן ואבירם לבד לא היו יכולים לקיים מחלוקת כי אף אחד לא היה עומד מאחוריהם, צריך את דתן ואבירם שהם המלהיטים ועושים את כל הטומול, ומי עומד מאחוריך? יש לי מאתים וחמישים ראשי סנהדראות שעומדים גם כן מאחורי, וכך זה מקצוע..".

    בסיכום דבריו פסק הגרמ"מ שפרן בצורה בלתי משתמעת לשני פנים כי "יש שמה מקום נקי לחלוטין עם כל החומרות, גלאט כשר, יותר גלאט כשר ממקום אחר שלא בדקו, כי פה בדקו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איזה בושה היו שם אנשים שבכל לא סומכים על הרב שפרן